Bestellen

Hulp bij bestellen

Kom je er niet helemaal zelf uit of heb je een vraag? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op. Je kan eventueel jouw bestelling ook via de telefoon doorgeven, deze kan je daarna via de mail afronden.

Op werkdagen zijn wij van 09:00 tot 22:00 zowel via de chat als telefonisch bereikbaar. Wil je ons bellen? Dat kan via het onderstaande telefoonnummer:  

Nederland; 085 070 9000

België; +31 85 070 9000

Lokaal tarief

Wil je liever een mail willen sturen? Dat is ook mogelijk! Via het contactformulier kunt u ons eenvoudig bereiken. Wij doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is meestal binnen 24 uur.

Wil je ons mailen kan dat ook via klantenservice@toolsvoordelig.nl

Bestelling wijzigen

Toch iets niet helemaal goed besteld? Dat kan gebeuren! Neem spoedig contact met ons op als je jouw bestelling nog wilt wijzigen. Indien de bestelling nog niet is ingepakt, helpen wij je graag om jouw bestelling naar jouw wensen aan te passen.

Door ons snelle logistieke proces is het mogelijk dat jouw zending al verzonden is. Helaas is het dan niet meer mogelijk om de order te wijzigen.

Bestelling annuleren

Duurt het te lang voordat een product bij je geleverd kan worden? Dan kijken wij graag met je mee naar een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Mocht je bestelling nog niet verzonden of geleverd zijn en wil je deze annuleren? Dan vinden wij dat jammer, maar uiteraard geen probleem. Geef je annulering zo snel mogelijk door via de telefoon. Het kan zijn dat de bestelling al verzonden is. Is dit het geval, is het niet meer mogelijk om de order te annuleren. Mocht dit het geval zijn, kun je de zending weigeren aan de deur. De pakketbezorger neemt het pakket dan mee retour. Meld dit hierna wel bij onze klantenservice, dan weten wij dat jouw pakket retour komt en welke vervolgstappen er genomen moeten worden.

Bestelling afhalen

Omdat wij een online webshop zijn, zonder fysieke winkel, is het helaas niet mogelijk om jouw order af te halen.

Zie je dat het gewenste product op voorraad is en heb je deze met spoed nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken of je jouw bestelling toch kan ophalen op een overeengekomen moment.

Levering

Verzendkosten

Bij Toolsvoordelig.nl hebben we verschillende verzendmethodes om je zo goed mogelijk van dienst te zijn! Hierdoor is het mogelijk om je zending morgen in huis te hebben óf bij een van de vele GLS Parcelshops!

Wij berekenen altijd verzendkosten bij een waarde van onder de €50. De verzending van je bestelling is namelijk niet gratis. Sommige webwinkels berekenen dit door in hun productprijzen. Wij doen dit niet waardoor onze prijzen altijd overzichtelijk en transparant zijn!

Wanneer je voor een van de diensten van Trunkrs kiest zullen er altijd verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit is een aparte koeriersdienst die je als extra optie kunt kiezen tijdens het afrekenen. 

Bij producten die buiten Nederland geleverd moeten worden, kan het zijn dat er bij het afrekenen hogere verzendkosten berekend worden. Dit komt dan doordat het artikel wat je wilt bestellen, dusdanig groot of zwaar is dat deze met speciaal transport verzonden moet worden.

Voor landen buiten Nederland en België zullen altijd verzendkosten gerekend worden. Deze worden automatisch berekend in het bestelproces.

Verzendmethode Verzendkosten incl. BTW Gratis vanaf Landen
Standaard verzending onder de €30 (GLS) €8,95 €50 NL/BE
Standaard verzending tussen €30 en €50 (GLS) €7,95 €50 NL/BE
Avondlevering onder de €50 (Trunkrs) €9,95 N.V.T. NL/BE
Avondlevering boven de €50 (Trunkrs) €2,95 N.V.T. NL/BE
Same day delivery onder de €50 (Trunkrs) €12,95 N.V.T. NL/BE
Same day delivery boven de €50 (Trunkrs) €4,95 N.V.T. NL/BE
Zaterdag levering (GLS) onder de €30 (GLS) €8,95 €50 NL
Zaterdag levering (GLS) tussen €30 en €50 €7,95 €50 NL
Servicepunt levering onder de €30 (GLS) €8,95 €50 NL
Servicepunt levering tussen €30 en €50 (GLS) €7,95 €50 NL
Speciaal transport België €55,-  N.V.T. BE

Bedragen zijn incl. BTW.

Levertijd

Bij Toolsvoordelig.nl verzenden we elke werkdag jouw bestelling en leveren we de volgende dag. 's Avonds rond 23:30u ontvang je de verzendbevestiging met Track & Trace code. De meeste bestellingen worden door GLS geleverd. Soms komt het voor dat je bestelling door DHL wordt geleverd. Dit wordt duidelijk in de verzendbevestiging.

Besteld voor 22:00u Geleverd
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Had je jouw pakketje al verwacht te ontvangen, maar heb je je verzendbevestiging pas net ontvangen? Het kan zijn dat GLS het vanwege drukte helaas nog niet heeft verwerkt. Wij verwachten dat jouw pakket alsnog spoedig geleverd wordt door de pakketdienst. Hou hiervoor de track & trace in de gaten of neem contact met ons op. Wij kijken graag met je mee!

Heb je meerdere artikelen besteld waarvan er een deel niet op voorraad is? Wij verzenden de gehele order in 1 keer. Het kan hierdoor voorkomen dat de zending ongeveer 2 á 3 werkdagen duurt. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op!

Heb je meerdere artikelen besteld of heb je een product besteld wat bestaat uit meerdere onderdelen? Dan kan het zijn dat de order in verschillende delen wordt verzonden en geleverd. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Indien de status van je bestelling ‘’wacht op leverancier’’ is, wachten wij op dit moment nog op uitlevering van het of een van de bestelde artikelen. In de meeste gevallen betekent dit dat de order binnen 2 á 3 werkdagen verzonden wordt. Indien het product onverwachts een langere levertijd heeft, brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte. Ben je toch benieuwd naar de meest actuele status, neem dan contact met ons op.

Spoedklus

Om jou zoveel mogelijk van dienst te zijn, werken wij samen met Trunkrs. Via Trunkrs is het mogelijk om je bestelling, indien voor 10:00 besteld en uit voorraad, nog dezelfde avond in huis te hebben.

Heb je een spoedklus waarbij je spullen dringend nodig hebt en wil je er zeker van zijn dat deze dezelfde avond geleverd kunnen worden, vraag het dan voor de zekerheid na bij onze klantenservice! Zij kunnen dit direct voor je bevestigen of kijken naar een mogelijk alternatief.

Naast de same-day delivery service, leveren zij ook standaard in de avond. Je kunt voor deze service kiezen wanneer je graag het pakket thuis in ontvangst neemt, maar bijvoorbeeld overdag niet thuis bent. Zij zullen je pakket dan in de avond tussen 17:00 – 22:00 afleveren.

Niet thuis bij aflevering

Ben je niet thuis bij de aflevering van jouw bestelling? Geen probleem! Het pakket wordt afgeleverd op een servicepunt bij jou in de buurt. De meest actuele status kan je zien op de Track & Trace. Deze kan je dan op dit punt afhalen.

Levering grote producten

Heb je iets besteld dat niet door je voordeur kan? Dan komen we waarschijnlijk met een vrachtwagen. Indien gewenst, kunnen we samen met u de aflevermogelijkheid bespreken. We gaan er anders vanuit dat we voor je deur terecht kunnen met een vrachtwagen en je het product in ontvangst kunt nemen. Is dit niet het geval, dan verzoeken we dit te melden bij onze klantenservice.

Levering naar België

Wil je jouw order in België afgeleverd krijgen? Dan kan je dit makkelijk selecteren tijdens het bestellen. Ben je tijdens het bestellen al in België? Dan wordt dit automatisch voor je ingevuld.

Wil je een zakelijke bestelling plaatsen, maar is je bedrijf niet in Nederland gevestigd? Geen probleem! De BTW kan worden verlegd. Hierbij is het belangrijk dat de juiste bedrijfsgegevens worden ingevoerd. Let op: het BTW nummer dat u gebruikt dient gerechtigd te zijn om buitenlandse BTW te verleggen.

Betalen

iDeal en Creditcard

Bij ons kan je makkelijk afrekenen met IDeal of Creditcard. Het voordeel van deze methodes is dat je betaling direct bij ons is verwerkt, waardoor wij jouw bestelling ook direct in behandeling kunnen nemen. Let wel op, het kan voorkomen dat een creditcard betaling handmatig moet worden goedgekeurd. Dit kan in enkele gevallen voor een kleine vertraging zorgen in de uitlevering.

Heb je vragen met betrekking tot IDeal of Creditcard betalingen? Neem dan contact met ons op. Ter informatie, onze betalingen worden verwerkt door onze betaalprovider MultiSafePay.

Vooruitbetalen via bank

Uiteraard kan je het aankoopbedrag ook gewoon overmaken zoals je gewend bent. Kies tijdens het afrekenen voor de betaalmethode ‘bankoverschrijving’. Na het bevestigen van de bestelling. Kom je op de pagina van MultiSafePay. Zij verwerken onze betalingen. Hier vind je direct alle gegevens om de betaling te voldoen. Dit ontvang je overigens ook in een mail.

Zodra het bedrag door MultiSafePay is ontvangen, gaan wij jouw bestelling in behandeling nemen.

Betaalmethode's België

Voor onze klanten uit België hebben wij 2 speciale extra betaalmethoden; Bancontact/Mister Cash en KBC. Je kan hiermee simpel, veilig en snel de betaling voldoen met je Belgische betaalpas. Alle gegevens worden zoals gewoonlijk versleuteld verstuurd, dit is dus extra veilig! Het verifiëren van de betaling gebeurt op de pagina van jouw eigen bank.

Betalen via Afterpay

Wil je graag op rekening kopen? Dan kunt u kiezen voor de mogelijkheid van Afterpay. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Het is helaas niet mogelijk voor Belgische, zakelijke klanten om Achteraf betalen te kiezen als betaalmethode.

Het kan zijn dat de betalingsmogelijkheid van Afterpay niet zichtbaar wordt bij het afrekenproces. Dat kan verschillende redenen hebben. Het afleverpunt van de zending dient een thuisadres te zijn en het aankoopbedrag mag niet hoger zijn dan een vooraf bepaalde waarde. Kijk hieronder welke dat zijn!

Particulier – Nederland Orderwaarde tot €2500,-
Particulier – België

Orderwaarde tot €1250,-

Zakelijk – Nederland Orderwaarde tot €1000,-
Zakelijk – België Niet mogelijk

 

Betalen via in3 (in termijnen)

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check:
    Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
  2. 1e betaling & verzending:
    Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
  3. 2e & 3e betaling:
    Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Deze betaalmethode is alleen beschikbaar in Nederland.

Betaling niet doorgekomen

Is de betaling niet gelukt? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan sturen wij een link waarmee je de betaling kan afronden. Wil je je bestelling opnieuw plaatsen, dan is dit geen probleem. We zullen nooit een bestelling dubbel opsturen. Enkel betaalde orders of orders waarbij achter betaling is geaccepteerd zullen worden verzonden. Weet u niet zeker of de betaling is gelukt? Neem dan even contact met ons op! 

Aanvraag op rekening

Wil je als bedrijf zijnde bij ons een rekening openen? Dan kan je hier een aanvraagformulier vinden. Geef bij deze aanvraag aan wat je zou willen afnemen en met welke frequentie je dit zou willen doen. Hierna zal onze financiële afdeling de aanvraag bedoordelen om te kijken of het mogelijk is om op rekening te kopen bij ons. Indien je aanvraag is goedgekeurd, kan je hierna met jouw account tijdens het afrekenen simpelweg voor ‘’op rekening’’ kiezen. De betalingstermijn die wij als Toolsvoordelig hanteren is 14 dagen.

Garantie

Garantietermijn

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie van 1 jaar. Dit geldt niet voor gebruiksmaterialen. Dit betekent dat Toolsvoordelig ervoor staat dat een artikel in de goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals je mag verwachten. Er zijn een aantal merken die een extra garantie geven. Op de productpagina staat vermeld indien het product een langere fabrieksgarantie heeft. Heeft u vragen over de garantieperiode? Neem dan contact met ons op.

Garantieprocedure

Het is erg vervelend als een product niet naar behoren functioneert! Volg altijd de gebruiksaanwijzingen op en raadpleeg de gebruikshandleiding voor eventuele probleemoplossingen. Indien een product direct na ontvangst niet naar behoren functioneert, stop dan direct met het gebruik van het product en neem direct contact op met onze klantenservice. Mocht het product defect blijken dan zullen wij met je meekijken naar een passende oplossing.

Indien het product binnen de geldende garantietermijn valt kan je het product kosteloos naar ons toesturen ter beoordeling. Er zal dan worden bepaald of het defect onder garantie valt of niet. Zodra de reparatie afgerond is, zullen wij het product weer naar je toe sturen!

Indien het niet binnen de garantie valt, kan je het product ook ter reparatie toesturen. Wij sturen de machine na ontvangst naar de fabrikant, waarna zij beoordelen of het garantie betreft of dat het om schade gaat die is opgetreden door onjuist gebruik van het product.

Wanneer de fabrikant beoordeeld heeft dat de machine niet onder garantie kan worden gerepareerd omdat deze bijvoorbeeld buiten de garantietermijn valt of dat de schade aantoonbaar is opgetreden wegens onjuist gebruik, zullen hier extra kosten voor worden berekend. Afhankelijk van de fabrikant, zullen hier minimaal onderzoekskosten voor worden gerekend. Mocht je de machine willen laten repareren zal hier door de fabrikant een prijsopgave voor worden berekend. Hou hier vooraf dus rekening mee. Niet altijd wordt een machine onder garantie gerepareerd.

Stappenplan garantie

Indien je een product wilt aanmelden voor garantie, volg de onderstaande stappen.

  1. Vraag binnen de garantietermijn een retourlabel aan bij onze klantenservice. Hierbij zal u ook een RMA-nummer ontvangen. Het RMA-nummer zorgt ervoor dat het pakket bij ons op de juiste manier in behandeling wordt genomen.
  2. Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het retourlabel en RMA-nummer naar ons op.
  3. Verpak het product degelijk voor transport. Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed aankomen van de retour.

Zodra wij de machine hebben ontvangen, ontvang je bericht van ons dat deze is aangekomen. Wij streven ernaar om binnen 48 uur na ontvangst jouw machine op te sturen naar de leverancier. Mocht de fabrikant melden dat de machine niet onder garantie valt, zullen wij contact met je opnemen. Afhankelijk van de leverancier en/of de onderdelen op voorraad zijn, heb je de machine binnen 1 tot 2 weken weer in huis.

Retourneren

Afkoelingsperiode

Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch af willen zien van de aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van de complete order. Deze periode gaat in zodra het pakket door jou of namens jou in ontvangst is genomen.

Na het kenbaar maken van de retour, heb je 14 dagen op de aankoop daadwerkelijk te retourneren. Indien de machine niet binnen 14 dagen aan ons is geretouneerd, houden wij het recht om de retour af te keuren.

Let op; het herroepingsrecht is van toepassing op consumentenaankopen, niet op zakelijke aankopen. Indien u als zakelijke klant graag een product wil ruilen binnen ons assortiment, kijken wij graag samen met je naar de mogelijkheden.

Retourprocedure
  1. Vraag binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een RMA-nummer aan. Bij de aanvraag vind je ook het verzendadres.
  2. Wanneer je een RMA aanvraagt, mag je hierbij de reden vermelden, om onnodige retouren te voorkomen, raden wij aan om dit ten alle tijden door te geven. Het is echter niet verplicht om dit door te geven.
  3. De zending dient zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van de RMA retour verzonden te worden.
  4. Hou er rekening mee dat je een product mag beoordelen zoals in een fysieke winkel. Vacuum verpakkingen en/of stofdichte verpakkingen mogen bijvoorbeeld niet geopend worden. Een grasmaaier mag wel uitgepakt worden om te bekijken, maar hier mag geen gras mee worden gemaaid.
  5. Indien een product/retourzending gebruikt of beschadigd is, kan Toolsvoordelig een waardevermindering in rekening brengen.
  6. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking. Hierdoor kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht.
  7. Verpak de retourartikelen in een doos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  8. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
  9. Op de retourzending dient altijd een RMA-nummer zichtbaar te zijn.
  10. Je draagt zelf risico van de retourzending. Wij adviseren daarom om de zending aangetekend te verzenden. Bewaar ten alle tijden het verzendbewijs, hiermee kan je de zending altijd traceren en kun je bij een eventuele vermissing, de schade claimen bij de vervoerder.
  11. Het aankoopbedrag van de zending wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending gecrediteerd op het rekeningnummer wat bij ons bekend is.
  12. Als de volledige bestelling wordt geretourneerd crediteren wij de originele factuur inclusief de verzendkosten. Het betreft hier niet de kosten voor de retourzending.

Nadat wij de retourzending hebben ontvangen en bevestigd, wordt het aankoopbedrag zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Indien je met Afterpay hebt besteld, wordt dit binnen 14 dagen aan hen doorgegeven zodat u geen betalingsherinneringen ontvangt.

Contact

Contact via chat

Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 22:00 bereikbaar via onze chat! Stel gemakkelijk Uw vraag via de groene knop rechtsonder in beeld!

Contact via mail

Indien je contact met ons op wilt nemen via de mail, dan kan dat natuurlijk. Dit kan via klantenservice@toolsvoordelig.nl.

Contact via telefoon

Indien je contact met ons op wilt nemen via de telefoon. Dan kan je ons op werkdagen bereiken tussen 09:00 en 22:00. Dat kan via onderstaande telefoonnummers:

Voor Nederland: 085 070 9000
Voor België: +31 85 070 9000

Lokaal tarief

Openingstijden
maandag 09:00u - 22:00u
dinsdag 09:00u - 22:00u
woensdag 09:00u - 22:00u
donderdag 09:00u - 22:00u
vrijdag 09:00u - 22:00u
zaterdag gesloten
zondag gesloten

Afwijkende openingstijden:

Datum Openingstijden Verzending
vrijdag 12-07-2024 09:00u - 22:00u Voor 17:00u besteld, zaterdag in huis

Bedrijfsinformatie

Algemene bedrijfsgegevens

Answer question 1

Inschrijvingsadres: De Hork 1b, 5431 NS, Cuijk (NB)
Bezoekadres: De Hork 1b, 5431 NS, Cuijk (NB)
Postadres:       Postbus 69, 5430 AB, Cuijk (NB)
Retouradres:

Beverstraat 21b, 5431SL, Cuijk (NB)

Let op, het is niet mogelijk om op het bezoekadres producten af te halen of te retourneren. Indien je graag langs wilt komen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice voor een afspraak.


Telefoonnummer: +31 (0) 85 070 9000 (ma-vr 08:00u/22:00u)
E-mailadres: klantenservice@toolsvoordelig.nl
KvK-nummer: 10044499
BTW-identificatienummer: NL807346779B01

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Vacatures

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in een werkplek bij Toolsvoordelig.nl! Je vindt onze vacatures op onze corporate website.

FAQ Zakelijk

Factuurnaam wijzigen

Indien je een verkeerde naam op de factuur hebt gezet, kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen.

Offerte aanvraag

Indien je een aanvraag wil doen voor een offerte, kan je dit mailen naarklantenservice@toolsvoordelig.nl. Vanuit daar zullen wij de offerte aanvraag verder verwerken.

BTW verlegd kopen (Intracommunautaire)

Indien je een bestelling wilt plaatsen met een bedrijf dat buiten Nederland is gevestigd, maar binnen de Europese Unie (EU) dan kan je je bestelling plaatsen zonder BTW te betalen. Dit wordt een intracommunautaire levering genoemd.

Indien je deze levering wenst, moet je aan een aantal voorwaarden voldoen.

  • Het is een zakelijke bestelling
  • De levering moet plaatsvinden in het land waar het bedrijf zich bevind.
  • Het opgegeven BTW nummer van het land waar de levering plaatsvindt en dat gerechtigd is om de BTW te verleggen.
  • Bij de bestelling is de juiste bedrijfsnaam ingevuld.

FAQ

Na hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug bij een annulering of retour?

Je krijgt het aankoopbedrag zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na bevestiging van de retour of het annuleren teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

Ik heb geen orderbevestiging of factuur ontvangen?

Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Kijk altijd eerst of dit in de spam folder staat.

Wat zijn de huidige acties?

Als wij meedoen aan acties, staat dit altijd bij het artikel aangegeven én onder het kopje ‘’ACTIES’’ op onze site. Een overzicht van onze actuele acties vind je hier.

Wat betekent de status ‘Wacht op leverancier’?

Indien de status van je bestelling ‘’wacht op leverancier’’ is, wachten wij op dit moment nog op uitlevering van het of een van de bestelde artikelen. In de meeste gevallen betekent dit dat de order binnen 2 á 3 werkdagen verzonden wordt. Indien het product onverwachts een langere levertijd heeft, brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte. Ben je toch benieuwd naar de meest actuele status, neem dan contact met ons op.

Mijn betaling is niet gelukt

Is de betaling niet gelukt? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan sturen wij een link waarmee je de betaling kan afronden. Wil je je bestelling opnieuw plaatsen, dan is dit geen probleem. We zullen nooit een bestelling dubbel uitsturen. Enkel betaalde orders of orders waarbij achteraf betaling is geaccepteerd zullen worden verzonden. Weet u niet zeker of de betaling is gelukt? Neem dan even contact met ons op!

Ik wil mijn bestelling graag retourneren

Indien je jouw bestelling wilt retourneren, kan je contact opnemen met onze klantenservice via de Chat, het contactformulier of de telefoon. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ‘’Retourneren’’ op onze klantenservice pagina.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace

Wanneer jouw bestelling is verzonden ontvang je van ons een bevestiging met track & trace code. Wij versturen pakketten vaak pas in de avond waardoor u deze pas rond 23:30 ontvangt.

Mijn Track & Trace code geeft aan dat mijn bestelling nog niet in het sorteerproces zit bij GLS

Wanneer je wel een Track & Trace code hebt ontvangen maar nog geen verwachte levertijd zichtbaar is in de track & trace, betekent dit dat GLS jouw pakket nog niet heeft in gescand. Soms kan het door drukte voorkomen dat GLS niet meteen dezelfde avond al onze pakketten heeft gescand. In de meeste gevallen wordt dit in de dagen erna direct weer ingehaald. Mocht dit nu langer dan 4 dagen duren, neem dan contact met ons op.

Ik heb een defect product ontvangen

Indien er een defect artikel is geleverd, neem dan contact met ons op. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Contact opnemen kan via de mail, telefoon en chat. Om je zo snel als mogelijk te helpen, vragen wij om in ieder geval alvast foto’s te sturen naar klantenservice@toolsvoordelig.nl.

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Als er een verkeerd product is geleverd, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en gaan wij oplossen! Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen wij of je een foto wilt mailen naar klantenservice@toolsvoordelig.nl.

Ik wil het afleveradres wijzigen

Indien je je afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het kan namelijk zo zijn dat de zending al verzonden is en wijziging in het afleveradres niet meer mogelijk.

Het wijzigen van een afleveradres is bij achteraf betalen in verband met veiligheidsredenen nooit mogelijk!

Stuur ons een berichtje!

Staat je vraag er niet tussen?

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.